دیدار استاندار قم؛ دکتر سید محمد آقامیری با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی»

امروزه خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها از مقدس‌ترین کارهاست.

photo_2024-04-06_08-55-17

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی «دامت برکاته» مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با دکتر سید محمد آقامیری؛ استاندار قم ضمن تجلیل از خدمات جهادی ایشان خصوصاً نظارت بر بازار و همت در حال انجام ساخت مسکن، اظهار کرد: تا می‌توانید به مردم خدمت کنید و امیدوارم مسؤلان همه کشور این همت شما را مد نظر قرار داده و عمل کنند.
معظم له افزودند: اینکه گزارش داده شد در بعضی از روز های هفته مستقیم با مردم دیدار چهره به چهره دارید و درد آنها را می‌شنوید و پیگیری می کنید قابل تقدیر است.
مرجع عالیقدر جهان تشیع با تأکید بر اینکه در فرهنگ نهج‌البلاغه و سخنان حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) دربان و مانع برای رساندن حرف مردم به مسئولان معنی ندارد فرمودند: گاهی انسان می‌شنود با فلان مسئول کار دارند می‌گویند جلسه دارد چند بار هر بار جلسه دارند این صحیح نیست باید وقت ها معین باشد تا مردم معطل نشوند، ما باید قدردان این مردم باشیم و خدمت کنیم.
حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی خاطرنشان کرد: این مردم یک صحنه و حماسه خاصی روز قدس امسال خلق کردند که نشان از بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی این مردم است‌، لذا این مردم آگاه نباید در سختی باشند و الحمدلله شما در قم این موضوع را درک کردید که اینگونه مشغول خدمت هستید و اینکه خودتان موقعیت ویژه قم را درک کرده و در میدان کار حضور دارید و جهادی عمل می کنید بسیار اثر گذار است.
معظم له با تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین برای جهان اسلام، رژیم غاصب صهیونیستی را عامل اصلی نا امنی منطقه دانسته و فرمود: باید نظر امام راحل (رحمت الله علیه) و رهبری برای از بین رفتن این رژیم نامشروع عملی شود.
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار دکتر آقامیری گزارشی جامعی از عملکرد خود در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری ارائه نمودند.