دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» در مشهد مقدس

photo_2024-03-10_16-17-22

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا «علیه السلام» و مدیریت ایشان در تولیت آستان قدس رضوی به سوابق ایشان در قم و خدمت به طلاب اشاره نموده و فرمودند: این نتیجه اخلاص شماست که خداوند این توفیق خدمت را به شما عنایت فرمود.
این مرجع تقلید ارتباط بین حوزه علمیه قم و مشهد را بسیار موثر دانسته و فرمودند: باید این ارتباط گسترش پیدا کند و تقویت شود.
معظم له وضعیت جهان اسلام را نگران کننده دانسته و افزودند: امروز وضعیت غزه بسیار تأسف بار است که روزانه صدها نفر مردم بی گناه از زن و کودک کشته‌ می‌شوند ولی سران کشورهای اسلامی یا مخفیانه به صهیونیست کمک می‌کنند و یا با سکوت مرگبار خود بی تفاوت هستند.
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» با اشاره به فرمایش امام راحل درباره فلسطین خاطرنشان کردند: اگر کشورهای اسلامی سخن امام راحل را گوش می کردند، امروز اثری از صهیونیست نبود، امروز هم وظیفه ما نسبت به ملت مظلوم فلسطین سنگین است و باید به این موضوع توجه کرد.
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مروی گزارشی از فعالیت ها و خدمات صورت گرفته از سوی آستان قدس رضوی ارائه نمودند.